Skip to main content

Kit Pasukan Liga Perdana untuk musim 2024/25 didedahkan!

Man Utd Antara kelab-kelab Liga Perdana yang telah mendedahkan kit baru mereka untuk musim 2024/25, dan ketahui cara untuk membelinya melalui kedai rasmi dalam laman web mereka. Arsenal Crystal Palace Liverpool Man City Spurs

Edwards: Kami masih bersaing.

 

Pengurus Luton tetap positif bahawa pasukannya boleh kekal walaupun gagal menewaskan Everton pada hari Jumaat.

Rob Edwards enggan menyerah dalam peluang Luton Town untuk kekal di Liga Perdana walaupun seri 1-1 dengan Everton di Kenilworth Road.

Penjaring Elijah Adebayo membatalkan gol pembuka Dominic Calvert-Lewin menerusi sepakan penalti, tetapi Luton gagal untuk mendapatkan kemenangan yang akan membawa mereka keluar dari zon penyingkiran dan melepasi Nottingham Forest.

“Para pemain memberikan yang terbaik, penyokong memberikan yang terbaik, tetapi malangnya tidak cukup untuk mendapatkan kemenangan," kata Edwards kepada laman web rasmi kelab.

"Kami mahu kemenangan, kami memberikan segalanya. Kami mencuba. Kami adalah pasukan yang menekan sehingga akhir.

"Pada akhirnya, seri bukanlah apa yang kami inginkan. Saya bangga dengan para pemain, kelab, penyokong. Mereka terus bersama kami hingga akhir. Kami cuba melakukan segala perkara yang betul. Kami masih bersaing."

Walaupun Luton mengakhiri rentetan tiga perlawanan tanpa kemenangan, keputusan ini meninggalkan mereka di tempat ke-18 dan Edwards mahu pasukannya tetap positif dalam dua perlawanan Liga Perdana mereka yang seterusnya menentang West Ham United dan Fulham.

"Kita mesti teruskan. Ia mungkin empat mata, lima, enam. Ia mungkin mencukupi. Kita mesti percaya bahawa ia mencukupi. Kita teruskan.”

Comments

Popular posts from this blog

Vardy tandatangani kontrak baru dengan Leicester

Penyerang ikonik Liga Perdana ini bersetuju dengan perjanjian satu tahun untuk kekal di kelab bagi musim ke-13. Penyerang Leicester City, Jamie Vardy, 37 tahun, telah menandatangani lanjutan kontrak satu tahun untuk kekal di Stadium King Power bagi musim ke-13. Penyerang lagenda Leicester ini telah memainkan peranan besar dalam kejayaan Foxes sejak kedatangannya dari Fleetwood Town pada tahun 2012, menjaringkan 136 gol Liga Perdana, 24 daripadanya datang dalam musim kemenangan ikonik Leicester pada 2015/16. Dia juga menjaringkan 18 gol musim lalu ketika kelab tersebut memenangi Kejuaraan dan memastikan kembali ke liga utama setelah mereka diturunkan pada 2022/23. "Untuk mencapai jumlah yang saya dapat [musim lalu], saya gembira dengannya, tetapi masih ada lagi yang akan datang," kata Vardy kepada laman web rasmi kelab. "Saya menjaga diri. Saya selalu berkata bahawa umur hanyalah angka. Kaki saya masih kuat jadi itulah sebabnya saya terus bermain sehingga kaki saya berkat

Shearer: 'United terburuk pernah saya saksikan'

Alan Shearer mengecam 'pasukan Manchester United terburuk' yang pernah disaksikannya sekalipun jika Erik ten Hag mempunyai skuad penuh dan cergas untuk dipilih. United mengharungi musim mengecewakan dengan anak buah Ten Hag terdampar di tangga kelapan Liga Perdana Inggeris menuju ke minggu terakhir kempen. Ketika mereka layak ke final Piala FA - yang mana mereka akan berdepan Manchester City - mereka berada di ambang penamat terburuk dalam era Liga Perdana, kalah dengan rekod 14 perlawanan dalam liga utama dan dibolosi 71 gol dalam semua pertandingan, paling banyak sejak 1971. Mereka tersingkir di peringkat kumpulan Liga Juara-Juara, terbaharu dibelasah 4-0 oleh Crystal Palace dan tumpas 1-0 kepada Arsenal dengan persembahan hambar serta bumbung Old Trafford yang bocor.

Anda peminat Manchester United dan ingin menonton MUTV?

  Biasanya, kita perlu mendaftar sebelum boleh menonton MUTV. Sekarang anda berpeluang untuk menonton secara PERCUMA tanpa perlu mendaftar. Apa yang anda perlu buat ialah klik pautan di bawah. Tonton MUTV sekarang!


Sorotan video EPL






Kedudukan Liga Perdana Inggeris