Skip to main content

Kit Pasukan Liga Perdana untuk musim 2024/25 didedahkan!

Man Utd Antara kelab-kelab Liga Perdana yang telah mendedahkan kit baru mereka untuk musim 2024/25, dan ketahui cara untuk membelinya melalui kedai rasmi dalam laman web mereka. Arsenal Crystal Palace Liverpool Man City Spurs

Havertz: Saya tidak mahu berhenti daripada persaingan memburu kejuaraan

 

Kai Havertz berkata dia "tidak mahu bercuti" kerana dia sedang menikmati setiap saat dalam perlumbaan juara antara Arsenal dan Manchester City.

Pemain Jerman itu memenangi penalti untuk gol pembuka Arsenal dalam kemenangan 3-0 mereka melawan AFC Bournemouth yang menjarakkan mereka empat mata di hadapan City, menjelang perlawanan mereka menentang Wolverhampton Wanderers di laman sendiri nanti.

"Saya sangat menikmatinya - ini hebat bagi saya secara peribadi," kata Havertz kepada laman web kelab. "Pemain lain sangat membantu dan menjadikan tugas saya lebih mudah, jadi saya menikmati peranan saya, cuba bekerja keras dalam latihan dan cuba membantu pasukan.

“Saya benar-benar menikmati setiap saat, kadang-kadang saya rasa seperti saya tidak mahu bercuti kerana begitu bersemangat untuk hujung minggu dan benar-benar mahu bekerja dengan pasukan, cuba mendapatkan keputusan terbaik dan untuk lebih bersedia setiap hari."

Arsenal mempunyai baki dua perlawanan, di Manchester United hujung minggu depan sebelum menamatkan musim di rumah menentang Everton.

"Ia akan menjadi dua perlawanan yang sukar," kata Havertz. "Kami mempunyai banyak untuk dipertaruhkan.

Comments



Sorotan video EPL






Kedudukan Liga Perdana Inggeris